Jag ber


Jag borde vara för fylld av alkohol för att ens kunna hitta inlogget hit, men det gör jag av någon anledning. Varför är alla alla, och inte ens ett litet undantag, alla, jag träffar helt fylld av idioti? Bara ett ihopplock av idioter som jag träffar. Jag borde hitta alla som jag inte träffar. Alla andra kommer jag dra under ett streck från och med nu, ni ger mig inget val.

Snälla ge mig bara någon riktig. Precis så riktig som alla verkar vara, förutom att dom faktiskt ska vara det också. Snälla jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: appe

:) Kanske man ska sluta leta. Kanske man ska sluta flacka med blicken och hålla den stadigt, målinriktat. Kanske det är då man träffar rätt och hittar det riktiga?

2008-09-29 @ 01:48:37
URL: http://oskyldigpojke.blogg.se/
Postat av: Anonym

SOM jag väntat på att höra ifrån dig. jag känner mig så vilse när du är tyst. jag vet inte varför, det bara är så

2008-09-29 @ 02:03:09
URL: http://granater

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0