Who needs a heart when a heart can be broken





Jag vill härifrån och det nu. Bort från han, bort från allt som har med den här världen jag lever i just nu att göra.
Bort, varsomhelst och närsomhelst nu. Idag, imorn. Inatt, nu? Fanns det ett tåg med avgång 01.30 skulle jag inte tveka en sekund utan ta mina kläder jag redan har på kroppen, mitt bankkort och sen inget mer. Inte ens min mobil eller en bok. Inget som kan koppla mig hem hit mer, jag vill vara fri och bort från allt jag vet.


Jag vill bli fri dig




Kommentarer
Postat av: appe

Jag förstår, mkt väl... Önskar det fanns någon typ av fristad. En plats där inget eller ingen kan nå en. Dit man kan gå och bara vara, själv, utan att bli störd av omvärlden. Där allt annat glöms bort, inte påverkar. Kanske det finns en sådan plats?

Kram

2008-10-22 @ 01:29:16
URL: http://oskyldigpojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0