Love like that



Varför ramlar jag över, in i och på låtar som bara får mitt redan så spruckna hjärta att falla ihop lite mer. Nu är jag inte ute efter nån sexy girl, men ni alla förstår vad jag menar.. Såna här nätter vill jag bara bli 5 år igen så jag kan få ligga där i pappas knä, ha ont i magen och ha hans hand på min rygg för att jag ska få mindre ont. Var tog tiden vägen? Jag är fortfarande för ung för att inte ha någon pappa. Han ska ju vara här, hjälpa mig med livet och kunna berätta varför killar föddes som de gjorde. Med ett mindre hjärta än resten av oss. I alla fall alla jag springer på. Nästan så jag önskar att alla i den genren kan ha en lapp på bröstet där det står "jag är en hjärtekrossare, satsa inte på mig". Livet vore lite enklare... jag orkar inte kasta bort mitt hjärta och mer tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0