all and nothing




kanske önskar jag hela tiden nu att en gång till, bara en gång till känna din mjukhet i ryggen mot låren och inuti bara för att trasas sönder, bara en gång till eftersom mitt liv på något sätt fastnat i ditt fast jag vägrat och jag nu går sönder det gör jag tusen gånger därefter

jag vet att det är mitt fel

min kropp lyder mig inte, din lyder inte mitt hjärta vill du ta sönder får du, kanske önskar jag att du tog mitt liv med dig bara en gång till sen aldrig mer

så många aldrig har jag sagt att det inte längre hörs när jag pratar om dom eftersom dom ingenting betyder

men

jag vet mer än dig och det är därför jag inte kan berätta för du skulle aldrig tro mig

men jo jag är säker

jag vet att du ingenting vet eftersom du inte ens säger att det inte är mig du vill ha och det är ju omöjligt eftersom det är jag som älskar dig. och jag hör ju att du skriker efter mig ibland men att du inte hör mig förstår jag ju eftersom jag ingenting säger längre


och eftersom jag är livlös fortsätter jag skrika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0